8 Temmuz 2012 Pazar

Sanırım döndüm...

Maalesef bu bloğu kimsenin takip etmediğini biliyorum. ^^ Ama sanırım okurlarımın olması için benim çaba göstermem gerek değil mi? :) 
        Yaklaşık bir senedir hiçbir şey yazmadım ama bu sene benim için çok dolu geçti. Kore hayranlığımı biliyorsunuz.(Evet farkındayım kendi kendime konuşuyorum. :D ) Okuduğum şehirde Kore Kültür Merkezi açıldı ve orada bir çok arkadaşla birlikte gönüllü olarak çalışmaya başladım. Bu yazımda oradan bahsedeceğim. 
        Bu kültür merkezi benim için mükemmel bir nimet. İnternette dolaşırken geçtiğimiz eylül ayında açıldığını gördüm ve yanıma bir arkadaş alıp gittim hemen. Çok sıcak bir ortamı vardı. İlk kez gördükleri birine fazlasıyla yakın davrandılar ama itici bir yakınlık değildi bu. Gel gelelim sürekli oraya gider oldum. Orada iki aile görev almakta. Türkçe adlarıyla ki bu adları kendileri seçmiş, Barış-Sevgi ve Fırat-Sera. Ayrıca Fırat oppa ve Sera unni'nin birbirinden güzel iki çocukları var. Onlar artık benim 2. ailem. ^^
 
        Orada Korece öğrenmeye çalışıyorum. Ayrıca mükemmel arkadaşlıklar edindim. Ortak noktalar insanları birbirine yakınlaştırıyor olsa gerek. Okul arkadaşlarımla bazı sorunlar yaşadığım bu dönemde her sıkıntımı paylaşabileceğim dostlarım oldu. Bu kalabalık aileden bir fotoğrafla bu günlük burada bitiriyorum. ^^
Birlikte gittiğimiz bir piknikten...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder